Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Νέο blog- Νέα superstar κούκλα- Gaia Repossi



Γεια σας! Τι κάνετε? Λοιπόν, αυτό είναι το καινούργιο μου blog :) Ελπίζω να σας βοηθάω.. Τέλος πάντων, ψάχνω για writers.. Όποια θέλει ας μου στείλει μήνυμα στο Stardoll μου : he96. Επειδή δεν έχω κανέναν ακόμη, θα τα γράφω όλα εγώ :)

Τέλος πάντων, στο θέμα μας. Σήμερα η νέα κούκλα στο Sd είναι η Gaia Repossi.




Λίγα λόγια για αυτήν:
Γεννήθηκε το 1986. Σπούδασε ανθρωπολογία στη Σορβόννη. Σε ηλικία 20 ετών, ήταν καλλιτεχνική διευθύντρια της Maison Repossi. Το 2007 ξεκίνησε τη συλλογή "Τσαρίνα" η οποία έχει την υπογραφή Ere By Repossi. Η κολεξιόν της είναι εμπνευσμένη από την βυζαντινή εποχή η οποία έχει αναπτυχθεί από την ίδια, αλλά και από την παιδική της φίλη Ευγενία Νιάρχου, εγγονή του Έλληνα εφοπλιστή Σταύρου Νιάρχου. Η Νιάρχου και η Repossiχρησιμοποίησαν 4 διαφορετικά είδη χρυσού και διαμάντια κοπής για να κάνουν σκουλαρίκια, δαχτυλίδια, μενταγιόν και μανσέτες.
Πώς σας φαίνετε ?

Φιλιά, he96

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Powered By Blogger